Roma-barcelona

Aeg: 3 päeva 10 tundi 55 minutit 54 sekundit

Läbitud distants: 513 meremiili

Kogutud miilid: 1430 / 4430

* vanema generatsiooni jahtide hulgas esimesed

* Võitsime kiired jahid nagu 3x Wip, wevo, pogo 3

* max kiirus 16 sõlme

* Terve aeg ilma autopiloodita

Wow, what a ride!

Alles sadamasse jõudes saime teada, et olime teinud ülihea sõidu! Algus ei olnud palju tõotav - enne starti avastasime, et pukspriit ei avane, sest vöörireelingu (?-pulpit) küljes olev metallist juhik on murdunud, niiet tegelesime selle äralõikamisega ning jõudsime napilt starti.

Edasi läks ülesmäge, saime hea positsiooni peale starti ja kulgesime enam-vähem. Korsika tipus pidi tegema suurema otsuse, kas minna põhja tuult otsima ja kui kaua. Sõitsime peaaegu Hyeresesse välja kui tuul pööras ja saime suure spinnakeriga õiget kurssi sõita. Sel ajal hakkas ka tuul tugevnema, kuniks lõpuks sain ka teada, milleks mu pill võimeline on! See oli väga äge tunne, kuidas paat muutub sulgkergeks ja lihtsalt liugleb üle lainete. Nii kihutasime finiši poole, kuniks tuule nurk oli selline, et pidime teise gennakeri vastu vahetama.

Hiljem trackeri pealt nägime, et olime täiesti esipundis sel ajal. Ühel hetkel aga oli Code 0 aeg, mida paraku me kasutada ei saanud, sest selle seis on äärmiselt hõre - iga kord kui selle lahti teen, kardan, et see on viimane kord. Hetkel pole ka vahendeid, et uut soetada, seega selleks, et järgmise võistluse ka vastu peaksin, otsustasin mitte seda panna.

Küll aga oli äge trikk panna tormipuri pukspriidi otsa, sealt edasi täisfoka ja ühe groodiga rehv. Trackilt on aga näha, kuidas pundikaaslased kõik minema kihutavad.. Tagant järele valus vaadata, kuigi ilmselt oleksin code0-st ilma jäänud küll, sest tuul oli lihtsalt piisavalt tugev. Selline see mini projekti balansikolmnurk on: aeg, eelarve, prioriteedid. Ehk hooaja teises pooles õnnestub hankida midagi korralikumat.

Igatahes liuglesime finiši suunas kuniks peale kolme ja poolt ööpäeva olime tagasi kodusadamas Barcelonas. Nüüd on lehekülje pikkune tegevuste nimekiri ees ja kümme päeva, et startida oma sünnipäeval esimesele soolovõistlusele.

Kaasskipper oli klass omaette. Selline professionaalsus, pühendumus, laiahaardeline kogemustepagas ja pea täis tarkusi. Tänu temale sain näha ka oma jahi potentsiaali ning tean nüüd julgemini kütet anda!

Kommentaaris olevast videost jääb mulje, et tegemist oli peamiselt küüti otsinud lindude vedamisega ja päiksepaistel peesitamisega. Paraku kõige ekstreemsematel hetkedel pole võimalik goproga möllata aga võin kinnitada, et tegemist oli väga tuulise, väga märja ja väga külma võistlusega!