Mare nostrum

Mare Nostrum 500nM

Kogutud miilid: 2630 / 3930

Et mitte liialt pikaks ajada, võtaks viimase võistluse kokku nii:

Ilmaolud fantastilised ehkki esimene öö möödus 30 sõlmeses tuules. Varustus ja ise pidasime ilusti vastu, niiet kokkuvõttes oli väga äge öö. Edasi sisuliselt pööras tuul meiega kaasa terve sõidu, niiet meil oli terve 400 miili kas külg- või taganttuul.

Kuna kaas-skipperi jaoks oli see üks esimesi purjetamisvõistlusi ning esimene Mini võistlus, otsustasime varakult, et ei hakka liiast piire kompama ning teeme kindlaks, et finišeerime ja saaksime aja+miilid kirja. See aga tähendas ühtlasi seda, et paljudes olukordades jäime väga konservatiivseks ning kaotasime sellega nii mitmeidki tunde. Eks tagant järgi vaadates muidugi kirpeldab, et “oleks ikka võinud” ja “seal oleks saanud” jne. Aga kokkuvõttes… eesmärk oli eesmärk. Miilid kirjas, jaht finišis ning vaim järgmiseks võistluseks valmis.

Hea tunde tekitab ikka natuke, et tean, et potentsiaali paremini teha on palju. Samuti see, et võtsime võistlust nii vabalt andis võimaluse seda maksimaalselt nautida ning sellel on ka omaette suur väärtus. Hooaja keskpaigas oli mul üsna tugev madalseis, kust oli väga raske edasi näha. Mare Nostrum oma kergusega andis vajaliku positiivse laengu, et minna tulevatele võistlustele vastu suure motivatsiooni ja hea meeleoluga.

Ja purjetada saab veel sel hooajal palju. Juba septembri keskel algab 300 miiline soolosõit Mini Barcelona, kus sõidame ümber Menorca ja tagasi ning novembris toiub hooaja suurim võistlus Palma-Melilla-Palma, mille raames sõidame 1000 miili Palmalt sisuliselt Marokkosse ja tagasi.

Oktoobris ootab veel ees kõige suurem seiklus - 1000 miiline iseseisev kvalifikatsioonisõit, mille peavad läbi tegema kõik purjetajad, kes Mini Transatil soovivad osaleda.

Siin aga 5-minutiline ülevaade meie neljast päevast Vahemerel.